Sdílejte:

Transformace IT správy s Endpoint Central

Optimalizace a posílení bezpečnosti IT s ManageEngine

Publikováno: 23. 10. 2024
Software,Development,For,Different,Devices.,Process,Of,Optimization,,Debugging,Program

Často se setkáváme s tím, že se firmy potýkají s problémy rozptýlené IT správy a neefektivního využívání zdrojů. Tyto firmy mají různé operační systémy na svých zařízeních a mnohdy potřebují centralizovat správu bez narušení každodenního provozu. Řešení takové situace je Endpoint Central od společnosti ManageEngine, dříve známé jako Desktop Central. Je to nástroj, který přináší novou úroveň automatizace a centralizace do řízení počítačů a přenosných zařízení. Nabízí jak cloudové, tak on-premises řešení a je dostupný i ve verzi pro poskytovatele řízených služeb (MSP).  

Endpoint Central je vhodný pro IT administrátory a firmy, které potřebují centralizovaně spravovat a zabezpečovat různá koncová zařízení v síti, jako jsou počítače, servery, mobilní telefony a tablety. Aplikace je ideální pro firmy všech velikostí, které hledají komplexní řešení pro správu zařízení, zahrnující funkce jako distribuci softwaru, správu záplat, vzdálený přístup, inventarizaci hardwaru a softwaru a zabezpečení mobilních zařízení. Řešení umožňuje centrálně spravovat PC, která jsou zapojená v doméně Active Directory i PC ve Workgroup bez centrální správy. Na PC s OS Windows 10 a 11 lze aplikovat konfigurace, které přebírá instalovaný agent a současně je možné je spravovat přes správu mobilních zařízení (MDM). 

Automatizace a podpora více platforem

Endpoint Central automatizuje IT procesy od konfigurace OS Windows, Linux a MacOS po distribuci softwaru a aktualizací. To šetří čas a minimalizuje chyby. Nabízí také možnost vytváření bezpečnostních opatření, jako je blokace nežádoucího softwaru.

Implementace v praxi:

  1. Výzvy: Různá operační prostředí, správa mimo Active Directory a manuální procesy zpomalující IT.
  2. Řešení: Endpoint Central sjednocuje správu do jedné konzole, automatizuje instalaci softwaru a správu oprav.
  3. Výsledek: 40% snížení času na správu IT a 25 % zvýšení produktivity. Rychlá diagnostika a vzdálená správa snižují výpadky.
 

Klíčové výhody:

  • Nastavení a identifikace zařízení z jednoho místa.
  • Rychlá distribuce softwaru a aktualizací.
  • Rychlé řešení incidentů s možností vzdáleného přístupu a integrace s ManageEngine ServiceDesk Plus.
  • Detailní přehled a kontrola nad zařízeními.
  • Provoz na vlastním serveru nebo v cloudu výrobce.
  • Možnost přepnutí do českého jazyka.
  • Správa je intuitivní s kvalitní dokumentací a podporou výrobce.
  • Licenční politika umožňuje rozšiřovat funkcionality dle potřeb.
Hand,Touching,Tablet,With,Cloud,Computing,And,Online,Storage,Concept

Důvody pro využívání Endpoint Central

  • Centralizovaná správa z jednoho místa zjednodušuje administrativu a zvyšuje efektivitu.
  • Automatizace rutinních úkolů šetří čas a minimalizuje chyby.
  • Zvýšená bezpečnost díky pravidelným aktualizacím.
  • Vzdálený přístup a rychlá podpora snižují prostoje.
  • Detailní inventarizace hardwaru a softwaru usnadňuje správu majetku.
  • Soulad s předpisy a politikami.
  • Správa mobilních zařízení podporuje BYOD (bring your own device).
  • Škálovatelnost pro malé i velké organizace.
  • Reportování a analýza pro lepší rozhodování.
  • Snížení nákladů díky efektivní správě a automatizaci.

Pokročilé funkce

  • Správa oprav: Automatizované nasazení aktualizací s možností testování jejich stability. 
  • Integrace systémů: Podpora pro aplikace ManageEngine a detailní analýza dat. 
  • Bezpečnostní směrnice: Blokace nechtěných aplikací a tvorba whitelistů aplikací. 
  • Vzdálená správa: Přímý přístup k zařízením uživatelů z pozice správce. 
  • Správa mobilních zařízení: Komplexní kontrola nad zařízeními s Androidem, iOS a Windows. 
  • Správa externích zařízení: Kontrola a omezení externích USB a Flash disků a dalšími zařízeními (CDROM, mobil přes USB, Bluetooth, tiskárny atd.) 
Plus,Sign,And,Gears.,The,Concept,Of,Additional,Technical,Capabilities.

Závěr

Endpoint Central je více než jen nástroj – jeho využití představuje strategické řešení pro firmy, které chtějí posílit svou IT infrastrukturu a zvýšit efektivitu. Naše zkušenosti s jeho implementací nám umožňují s jistotou doporučovat toto řešení našim zákazníkům, kteří usilují o moderní a centralizovaný přístup ke správě IT zdrojů. Endpoint Central může stejně jako našim zákazníkům pomoci i vám. Chcete vědět více? Kontaktujte nás zde 

Starší příspěvky:

Power BI je nástroj od Microsoftu, který vám umožní:  vizualizovat data (grafy, tabulky….), propojit různé zdroje (Excel, SharePoint, SQL, webové

Představte si, že máte digitálního kolegu, který nikdy nezapomene udělat úkol, který jste mu zadali, rozumí předaným informacím, zvládne se

Transformace IT správy s Endpoint Central

Software,Development,For,Different,Devices.,Process,Of,Optimization,,Debugging,Program

Často se setkáváme s tím, že se firmy potýkají s problémy rozptýlené IT správy a neefektivního využívání zdrojů. Tyto firmy mají různé operační systémy na svých zařízeních a mnohdy potřebují centralizovat správu bez narušení každodenního provozu. Řešení takové situace je Endpoint Central od společnosti ManageEngine, dříve známé jako Desktop Central. Je to nástroj, který přináší novou úroveň automatizace a centralizace do řízení počítačů a přenosných zařízení. Nabízí jak cloudové, tak on-premises řešení a je dostupný i ve verzi pro poskytovatele řízených služeb (MSP).  

Endpoint Central je vhodný pro IT administrátory a firmy, které potřebují centralizovaně spravovat a zabezpečovat různá koncová zařízení v síti, jako jsou počítače, servery, mobilní telefony a tablety. Aplikace je ideální pro firmy všech velikostí, které hledají komplexní řešení pro správu zařízení, zahrnující funkce jako distribuci softwaru, správu záplat, vzdálený přístup, inventarizaci hardwaru a softwaru a zabezpečení mobilních zařízení. Řešení umožňuje centrálně spravovat PC, která jsou zapojená v doméně Active Directory i PC ve Workgroup bez centrální správy. Na PC s OS Windows 10 a 11 lze aplikovat konfigurace, které přebírá instalovaný agent a současně je možné je spravovat přes správu mobilních zařízení (MDM). 

Automatizace a podpora více platforem

Endpoint Central automatizuje IT procesy od konfigurace OS Windows, Linux a MacOS po distribuci softwaru a aktualizací. To šetří čas a minimalizuje chyby. Nabízí také možnost vytváření bezpečnostních opatření, jako je blokace nežádoucího softwaru.

Implementace v praxi:

  1. Výzvy: Různá operační prostředí, správa mimo Active Directory a manuální procesy zpomalující IT.
  2. Řešení: Endpoint Central sjednocuje správu do jedné konzole, automatizuje instalaci softwaru a správu oprav.
  3. Výsledek: 40% snížení času na správu IT a 25 % zvýšení produktivity. Rychlá diagnostika a vzdálená správa snižují výpadky.
 

Klíčové výhody:

  • Nastavení a identifikace zařízení z jednoho místa.
  • Rychlá distribuce softwaru a aktualizací.
  • Rychlé řešení incidentů s možností vzdáleného přístupu a integrace s ManageEngine ServiceDesk Plus.
  • Detailní přehled a kontrola nad zařízeními.
  • Provoz na vlastním serveru nebo v cloudu výrobce.
  • Možnost přepnutí do českého jazyka.
  • Správa je intuitivní s kvalitní dokumentací a podporou výrobce.
  • Licenční politika umožňuje rozšiřovat funkcionality dle potřeb.
Hand,Touching,Tablet,With,Cloud,Computing,And,Online,Storage,Concept

Důvody pro využívání Endpoint Central

  • Centralizovaná správa z jednoho místa zjednodušuje administrativu a zvyšuje efektivitu.
  • Automatizace rutinních úkolů šetří čas a minimalizuje chyby.
  • Zvýšená bezpečnost díky pravidelným aktualizacím.
  • Vzdálený přístup a rychlá podpora snižují prostoje.
  • Detailní inventarizace hardwaru a softwaru usnadňuje správu majetku.
  • Soulad s předpisy a politikami.
  • Správa mobilních zařízení podporuje BYOD (bring your own device).
  • Škálovatelnost pro malé i velké organizace.
  • Reportování a analýza pro lepší rozhodování.
  • Snížení nákladů díky efektivní správě a automatizaci.

Pokročilé funkce

  • Správa oprav: Automatizované nasazení aktualizací s možností testování jejich stability. 
  • Integrace systémů: Podpora pro aplikace ManageEngine a detailní analýza dat. 
  • Bezpečnostní směrnice: Blokace nechtěných aplikací a tvorba whitelistů aplikací. 
  • Vzdálená správa: Přímý přístup k zařízením uživatelů z pozice správce. 
  • Správa mobilních zařízení: Komplexní kontrola nad zařízeními s Androidem, iOS a Windows. 
  • Správa externích zařízení: Kontrola a omezení externích USB a Flash disků a dalšími zařízeními (CDROM, mobil přes USB, Bluetooth, tiskárny atd.) 
Plus,Sign,And,Gears.,The,Concept,Of,Additional,Technical,Capabilities.

Závěr

Endpoint Central je více než jen nástroj – jeho využití představuje strategické řešení pro firmy, které chtějí posílit svou IT infrastrukturu a zvýšit efektivitu. Naše zkušenosti s jeho implementací nám umožňují s jistotou doporučovat toto řešení našim zákazníkům, kteří usilují o moderní a centralizovaný přístup ke správě IT zdrojů. Endpoint Central může stejně jako našim zákazníkům pomoci i vám. Chcete vědět více? Kontaktujte nás zde 

Sdílet aktualitu:

Nezmeškejte novinky

Neodkládejte řešení technologických problémů.
Spojte se se zkušeným partnerem, který je vyřeší za vás.