Sdílejte:

Copilot pro Dynamics 365

Posílení výkonnosti obchodu a marketingu

Publikováno: 26. 03. 2024

Copilot pro Dynamics 365 s sebou přináší příležitost, jak změnit nejen způsob naší práce, ale zejména způsob jak o práci jako takové přemýšlíme. Firmy, aby vůbec mohly fungovat, využívají dennodenně celou řadu aplikací od systémů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), až po systémy pro plánování podnikových zdrojů (ERP).

A právě pro ně je tu Copilot pro Dynamics 365, první AI nástroj na světě nativně vytvořený pro CRM a ERP, který dokáže zpracovávat obrovské množství dat, zvýšit efektivitu, produktivitu a zjednodušit firemní procesy.

Od loňského jara, kdy Microsoft představil Copilot pro Dynamics 365, už si jej na vlastní kůži vyzkoušelo více než 130 000 subjektů.  Průzkum ukázal, že 70 % uživatelů z nich bylo díky němu produktivnějších, 73 % dokázalo rychleji dokončit úkoly a 68 % uživatelů zlepšilo kvalitu své práce.

Copilot pro Dynamics 365
Obchodník_Copilot_pro_Dynamics_365

Copilot pro Dynamics 365 pomůže vašim obchodníkům

Obchodníci by měli budovat vztahy, navazovat nové kontakty a hlavně prodávat. Nenajímáte je proto, že zvládají dělat dobré zápisy ze schůzek. Copilot pro Dynamics 365 umožňuje automatizovat prodejní procesy a přijímat rozhodnutí na základě dat zpracovaných umělou inteligencí. Vašim obchodníkům tak ušetří čas při každodenních administrativních úkonech a díky tomu se pak mohou soustředit více na to podstatné – na samotnou komunikaci se zákazníky.

Obchodníci už jednoduše nebudou nuceni trávit tolik času nad zápisy z meetingu. Zpracuje je za ně umělá inteligence, která z nich navíc zvládne připravit konkrétní plán pro daného zákazníka a navrhne další postup.

Úspěšný obchodník se dnes neobejde bez sběru, zpracování a zadávání dat do CRM nebo ERP. I v této oblasti bude Copilot pro Dynamics 365 nápomocen. Zvládne odbavit tuto nudnou, opakující se, ale nezbytně nutnou, práci.

Copilot pro Dynamics 365 v marketingu a zákaznickém servisu

Funkce Customer Insights poskytuje hlubší porozumění cílové skupině a cílovým segmentům, což pomáhá personalizovat obsah kampaní a zlepšit zapojení.

Pracovníci zákaznického servisu jsou často zavaleni požadavky od zákazníků a nestíhají reagovat tak rychle, jak by bylo potřeba. Zákazník proto mnohdy čeká na odpověď i několik dní. V Dynamics 365 Customer Service čerpá umělá inteligence informace z webových stránek vaší společnosti, znalostní báze, historie komunikace, a dokonce i z Bingu a využívá je ke:

  • zpracování automatických odpovědí na otázky v chatech,
  • sestavovaní e-mailových odpovědi zákazníkům,
  • k zajištění odpovědí na zákaznické lince.
 

Pracovník zákaznického servisu může pak pracovat efektivněji a rychleji a soustředit se jen na důležité a urgentní dotazy zákazníků.

Copilot pro Dynamics 365

závěr

Copilot pro Dynamics 365 představuje významný krok vpřed při realizaci obchodních a marketingových aktivit firmy a nabízí unikátní nástroj pro výrazné zlepšení efektivity a dosažení lepších obchodních výsledků. 

Starší příspěvky:

Power BI je nástroj od Microsoftu, který vám umožní:  vizualizovat data (grafy, tabulky….), propojit různé zdroje (Excel, SharePoint, SQL, webové

Představte si, že máte digitálního kolegu, který nikdy nezapomene udělat úkol, který jste mu zadali, rozumí předaným informacím, zvládne se

Copilot pro Dynamics 365

Copilot pro Dynamics 365 s sebou přináší příležitost, jak změnit nejen způsob naší práce, ale zejména způsob jak o práci jako takové přemýšlíme. Firmy, aby vůbec mohly fungovat, využívají dennodenně celou řadu aplikací od systémů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), až po systémy pro plánování podnikových zdrojů (ERP).

A právě pro ně je tu Copilot pro Dynamics 365, první AI nástroj na světě nativně vytvořený pro CRM a ERP, který dokáže zpracovávat obrovské množství dat, zvýšit efektivitu, produktivitu a zjednodušit firemní procesy.

Od loňského jara, kdy Microsoft představil Copilot pro Dynamics 365, už si jej na vlastní kůži vyzkoušelo více než 130 000 subjektů.  Průzkum ukázal, že 70 % uživatelů z nich bylo díky němu produktivnějších, 73 % dokázalo rychleji dokončit úkoly a 68 % uživatelů zlepšilo kvalitu své práce.

Copilot pro Dynamics 365
Obchodník_Copilot_pro_Dynamics_365

Copilot pro Dynamics 365 pomůže vašim obchodníkům

Obchodníci by měli budovat vztahy, navazovat nové kontakty a hlavně prodávat. Nenajímáte je proto, že zvládají dělat dobré zápisy ze schůzek. Copilot pro Dynamics 365 umožňuje automatizovat prodejní procesy a přijímat rozhodnutí na základě dat zpracovaných umělou inteligencí. Vašim obchodníkům tak ušetří čas při každodenních administrativních úkonech a díky tomu se pak mohou soustředit více na to podstatné – na samotnou komunikaci se zákazníky.

Obchodníci už jednoduše nebudou nuceni trávit tolik času nad zápisy z meetingu. Zpracuje je za ně umělá inteligence, která z nich navíc zvládne připravit konkrétní plán pro daného zákazníka a navrhne další postup.

Úspěšný obchodník se dnes neobejde bez sběru, zpracování a zadávání dat do CRM nebo ERP. I v této oblasti bude Copilot pro Dynamics 365 nápomocen. Zvládne odbavit tuto nudnou, opakující se, ale nezbytně nutnou, práci.

Copilot pro Dynamics 365 v marketingu a zákaznickém servisu

Funkce Customer Insights poskytuje hlubší porozumění cílové skupině a cílovým segmentům, což pomáhá personalizovat obsah kampaní a zlepšit zapojení.

Pracovníci zákaznického servisu jsou často zavaleni požadavky od zákazníků a nestíhají reagovat tak rychle, jak by bylo potřeba. Zákazník proto mnohdy čeká na odpověď i několik dní. V Dynamics 365 Customer Service čerpá umělá inteligence informace z webových stránek vaší společnosti, znalostní báze, historie komunikace, a dokonce i z Bingu a využívá je ke:

  • zpracování automatických odpovědí na otázky v chatech,
  • sestavovaní e-mailových odpovědi zákazníkům,
  • k zajištění odpovědí na zákaznické lince.
 

Pracovník zákaznického servisu může pak pracovat efektivněji a rychleji a soustředit se jen na důležité a urgentní dotazy zákazníků.

Copilot pro Dynamics 365

závěr

Copilot pro Dynamics 365 představuje významný krok vpřed při realizaci obchodních a marketingových aktivit firmy a nabízí unikátní nástroj pro výrazné zlepšení efektivity a dosažení lepších obchodních výsledků. 

Sdílet aktualitu:

Nezmeškejte novinky

Neodkládejte řešení technologických problémů.
Spojte se se zkušeným partnerem, který je vyřeší za vás.